Kall men mysig midsommar

2009-06-19 17:09:18 Vardagsbabbel
» Kommentarer(0) «


Trevlig midsommar söta ni. Jag har haft en bra start på midsommarafton med dans i parken tillsammans med min fina son och mina föräldrar. Syster yster Olivia och Ola kom också förbi. Bara älsk som fattades... Han jobbade till ett men efter det har vi hunnit med en midsommarlunch här i trädgården med mamma/mormor, pappa/morfar och min mormor.

Nu ska jag fortsätta måla altanen som jag började med igår kväll. Det är riktigt kul!

Puss puss puss

PS.
Albins fjärde tand har brutit sig fram! Och i förrgår ställde han sig upp helt själv utan stöd från någon eller något. Ååå vad han är go och fin och alldeles fantastiskt underbar. Min groda. Min prins. Min son!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback