En present från hjärtat

2009-06-08 22:42:14 Vardagsbabbel
» Kommentarer(4) «



Älsk är allt bra lurig han. När han kom hem från jobbet hade han med sig två kartonger från bageriet. Eftersom jag hade så bråttom till jobbet valde jag att vänta med att öppna dem. Sedan gick jag runt och var glad hela dagen för att något smaskigt väntade här hemma (och för alla fina grattis-sms som har ramlat in i min mobil).

Kvällen kom och vi dukade upp för fika. Jag öppnade nyfiket kartongerna och blev helt tagen av lycka när jag hittade ett underbart halsband bland bakelserna.


På cirkeln står det Mother och på de två brickorna står Snuttes* och Snusses namn. Gissa om jag blev glad. Så himla fint. Barnen finns ju alltid med mig, i mitt hjärta, var jag än är och det tycker jag att det här halsbandet representerar.

Min dag har varit toppen! Hade inte planerat in något kalas men mina svärföräldrar, min mormor och mina föräldrar dök upp så det blev ändå firande. Tack för allt.



Måsbarnet

*Borttaget på fotot på grund av att jag vill hålla hans fullständiga namn hemligt här i bloggen.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Vilken fantastiskt fin och genomtänkt present! Han kan allt din Älsk! Kram på dig!

2009-06-09 @ 08:55:04
URL: http://melkersmamma.blogspot.com
Postat av: Sara

otroligt fint halsband. Skulle också vilja ha något halsband med namnbricka på.

2009-06-09 @ 09:19:57
URL: http://sarasrum.blogg.se/
Postat av: Måsbarnet

Kul att ni också gillar det :)

2009-06-09 @ 21:46:30
URL: http://withlovefrom.blogg.se/
Postat av: Jessie

Hejsan, kul att du hade en trevlig födelsedag. Fint halsband, jag har tänkt att göra typ ett sånt fast med mina katters namn istället. Mina små bebisar ;)

Har ni planerat något inför midsommarafton da? Själv vet jag inte vad det blir. Men hoppas iaf att det blir bättre väder än vad det är nu =/ Ska kolla med syrran, när jag träffar henne och kommer ihåg =) Kram

2009-06-12 @ 13:55:27
URL: http://itsmejessie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback