Blandade känslor

2009-06-25 00:11:49 Vardagsbabbel
» Kommentarer(2) «


Har inte haft någon blogglust på ett par dagar. Har loggat in här många gånger men sedan har det tagit stopp. Inget kli i fingrarna. Många tankar inombords, men inte särskilt många som vill bli nerskrivna. Tror det beror på att jag har en inre stress just nu, stress inför semestern. Vill hinna bli klar med så mycket som möjligt så att jag kan slappna av när vi är på Västkusten.

Har köpt kombibil idag så just nu är det inte bara staketet, altanen och packningen som stressar mig, utan även att jag vill få min bil såld eftersom vi bara ska ha en.

Målade några meter av staketet, där virket fortfarande är helt okej, höromkvällen och P var så snäll och hjälpte till. Det blev ett riktigt lyft!

Nu ikväll har jag dammsugit min bil och efter det tittade jag på tre avsnitt av Jordmödrene/norska barnmorskorna som finns att se på nrk.no. Så nu är jag full med massa blandade tankar kring förlossningar. Det är så jäkla vackert så jag grinar varje gång jag ser ett barn födas och fylls av en sådan blytung känsla när jag hör om de som föder döda barn. Fascineras av de supergoa barnmorskorna. Tänk om alla människor var som dem.

Mycket kärlek Måsbarnet

Kommentarer
Postat av: Sara

blogglusten är ju inte på topp när vädret är så fint.



Hoppas du hinner med det du ska göra och snart känner dig lugn!

2009-06-25 @ 09:04:32
URL: http://sarasrum.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej vännen! Jag har också tittat på de där avsnitten på nätet! Och ja, det är så fint att man sitter och grinar varenda gång! :) Vi ses om drygt en vecka! Är med på dykveckan söndag till onsdag. Men även fast du inte är i Smögen då så kan vi väl träffas va? Skulle va så kul att se er stuga! Vi hörs! Kramar från andra Anna!

2009-06-25 @ 10:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback