Touched

2009-07-18 11:07:29 Vardagsbabbel
» Kommentarer(2) «


Jag har varit helkass på att läsa andras bloggar under dessa semestertider, men igår tog jag mig tid (och när har en småbarnsmamma tid?!, jo på natten;) och läste i kapp i några av mina favvisar.

Besökte bland annat Sofie och blev helt tagen när jag såg och läste att hon har en liten knodd växande i sin mage. Såå myyysigt och vackert. Stort grattis till henne och hennes rara familj!

Kan bara inte hjälpa det men åå vad jag smälter när jag får reda på att någon är gravid. Det är så enormt, så skört och så innerligt fantastiskt. Och att få se bilder på en mage som är precis i början av en graviditet är extra magiskt på något vis, det är ju så mycket som ligger framför en - en förhoppningsvis alldeles underbar tid och glädje blandat med oro och en nästan magisk längtan och väntan.

Jag blir helt enkelt rörd av graviditeter, men även av besked om att någon ska adoptera en skatt - det är ju minst lika vackert det, men på ett lite annat sätt.

Pure Love Måsbarnet

Kommentarer
Postat av: carro

jag älskar läckberg! älskar hennes sätt att skriva - jag blir helt fast. :) jag började läsa isprincessan för kanske en månad sedan...sen har jag läst alla på löpande band :) är annars rejält såld på Evanovich (inte lika spännande - det är mer humor i dem) och givetvis marklund också.



läckbergs nya kommer i septemeber väl?!

hur är allt med er annars? är ni hemma i sommar nu eller fler planer??



♥ ♥

2009-07-18 @ 17:03:04
URL: http://arrow.blogg.se/
Postat av: sofie*

Åh vad du skriver fint, jag blir ju med helt rörd nu hihi.

TACK!!!!



Kramar till dig=)

2009-07-19 @ 10:26:00
URL: http://frusofie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback