Grattis på 1-årsdagen Albin

2009-07-21 13:57:23 Vardagsbabbel
» Kommentarer(2) «


Vilken mysig känsla det var att smyga upp innan Albins vaknade imorse och sedan väcka P så att vi kunde sjunga och gratta vår lilla 1-åring. N jobbade så det var jag och min bonusson som fick stå för dagens första firande.

Albin vaknade av vår sång med svarta streck som ögon men med ett leende på läpparna. Annars brukar han oftast vakna gråtandes så det här var ju helt klart en bättre morgon än många andra. Vi hade med oss ett litet morgonpaket, en ballong och ett kort. Gissa vad som fick mest uppmärksamhet? Jag trodde det skulle bli presentpappret och presentsnöret, men nej istället var det ballongen som var Albins favorit. Så han och P började dagen med en stunds ballongfight.

Nu är klockan snart redan två och om en timme ska vi ha kalas med vår lilla släkt. Det blir jag, N, P, Albin, mina föräldrar, min mormor och Albins fadder. Lagom är bäst.

På söndag kanske vi ska fixa till ett litet kalas för vår närmsta vänner. Och imorn ska jag och Becca ha ett barnkalas för Albin och Nova som båda är 1 år nu.

Många järn i elden just nu. Skulle gärna vilja ge er några glimtar från vår trevliga morgon men det hinner jag tyvärr inte nu. Kika in ikväll så kanske det finns några bilder upplagda.

Tack för era söta grattiskommentarer.

Måsbarnet


Kommentarer
Postat av: Sandra

oj vad tiden går fort:) stor kille ni har där hemma nu :) Hoppas allt är bra med hela familjen :) Kram sandra :)

2009-07-21 @ 17:41:40
URL: http://mysen85.blogspot.com/
Postat av: Jenny och Vidar

Nu sover antagligen den lilla 1-åringen så det är lite för sent att skicka en grattiskram från oss. Han får den imorgon istället:P Hoppas att ni haft en bra dag! Vi syns!

2009-07-21 @ 23:09:46
URL: http://jennyjansson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback