Mamma till barn i himlen

2009-01-23 13:51:39 Vardagsbabbel
» Kommentarer(1) «


Satt här vid datorn och skulle blogga redan vid sextiden imorse. Gick in på Sofies blogg och fann en länk till en underbart vacker blogg. En blogg som väcker så många känslor. Fastnade. Läste och läste och läste. Kände en varm tung klump inom mig. Fick svårt att andas. Klickade mig vidare till förlossningsberättelsen, som finns som kategori i den kärleksfulla bloggen. Satt på helspänn. Blev illamående. Grät. Log till och med av vissa meningar. Hon skriver ju med sådan värme. Och hon skriver ju som en förstklassig författare. ...Om sin mardröm som var och är verklighet.

Fick ta många pauser i läsningen för att bearbeta det hon skriver om. Så att försöka förstå och få en rättvis bild av hur hon har det, som verkligen har varit med om det, är ju helt orimligt. Men hennes blogg ger i alla fall en inblick. Framförallt ger den stöd till andra i samma situation. Mig ger den en rejäl dos extra energi till att ta vara på min fina underbara familj. Den påmminer mig om att det är så oerhört viktigt att vi glädjs åt våra barn och visar dem uppskattning varje dag.

Mamma Melissa skriver om sina änglabarn och sin tid efter förlossningen, då hon födde sina vackra tvillingflickor som var för tidigt födda för att kunna leva här på jorden.

Kärlek till Melissa & hennes man

Kommentarer
Postat av: carro

tack tack. jag stannar bara tills på måndag. dagen idag har tillbringats på stan, på café och i danssalen..jag har njutit :) annars så blir det födelsedagsfiranden och barnvakt etc. i helgen. tyvärr ingen tripp till karlstad. jag får se när jag får till det. snart hoppas jag. nästa gång jag är hemma och min pappa ska jobba i karlstad då blir det absolut :) ha en härlig helg!

2009-01-23 @ 20:21:33
URL: http://arrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback