Vår dag

2009-01-25 15:51:23 Kärlek
» Kommentarer(3) «


Idag är det exakt fyra år sedan jag och N träffades för första gången. Vi är osäkra på när vi blev tillsammans, men däremot är vi båda säkra på att det var den 25 januari 2005 som det sa klick. Trodde inte på "kärlek vid första ögonkastet" innan dess, men nu vet jag att det kan bli verklighet. För oss blev det i alla fall det.

Mysigaste kvällen på länge. Ja, det var det verkligen igår. Efter en lite trist start på kvällen, då vi upptäckte att vårt favoritställe var fullbokat, gick vi runt hela stan (kändes i alla fall som det) och hittade till slut en mysig grekisk restaurang. Där åt vi förrätt och middag. Jag drack vin, vilket inte har hänt särskilt många gånger på sista tiden. Mm så gott det var. N höll sig till Coca Cola eftersom han var chauffören.



När vi satt där, bara vi två, blev jag både fnittrig och nykär. Drunknade i hans mörka fina ögon och påmindes om varför jag älskar just honom och hur mycket han betyder för mig. Det blev många Halleluja moments. Det var kärlek i luften.





Efter maten gick vi till Fontana Di Trevi, ett italienskt ställe, där vi åt efterrätt.




För evigt vi två.



N drack kaffe och jag varm choklad.



Tack finaste älskling för en väldigt fin & mysig kväll.

Måsbarnet


Kommentarer
Postat av: Jennie

Så mysigt... man måste göra sådant med varandra ibland för att inte glömma bort varför man en gång blev tokkära :) Det gick säkert alldeles utmärkt för barnvakten också! Fontana är förresten vår favvo också hihi



Kram, Jennie

2009-01-25 @ 17:48:16
URL: http://melkersmamma.blogspot.com
Postat av: Emma

Så MYSIGT ni såg ut att ha det!..

2009-01-26 @ 21:25:24
Postat av: Emma

Så mysigt ni såg ut att ha det!,,,=)

2009-01-26 @ 21:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback