Soft söndag

2009-01-18 14:13:55 Vardagsbabbel
» Kommentarer(3) «


Söndag.

Har haft en soft förmiddag med älsk och snusse. Ska strax åka till stan och sedan vidare till flygplatsen för att hämta snutte, som har varit hos sin mamma sedan i fredags.

Albin är hostig och väldigt trött så grabbarna stannar hemma idag. Gott för dem att få tid tillsammans utan mig och P. Och samtidigt får jag och P lite extra tid tillsammans.

Har lite ont i hjärtat idag. Bär tunga tankar inombords. Tror ändå det blir en fortsatt bra dag.

Kärlek/ Måsbarnet


Kommentarer
Postat av: carro

lita på att vi ska hålla kontakten - spelar ingen roll vart vi befinner oss.



nu sker sista inlämningen i morgon, och sen är det ingen mer skola. avslutar min skoltid med att vara sjuk, så nu ligger jag här hemma under en filt och förösker få ner de sista orden på inlämningen. inte skoj ska bli skönt när det är över - då börjar ett nytt liv. ta hand om dig o dina pojkar!



you will allways be in my heart.

2009-01-18 @ 16:47:32
URL: http://arrow.blogg.se/
Postat av: Jennie

Ajdå. Hjärtvärk är inte kul. Hoppas det går över så snart du hämtat din son! Jag vet inte vad som orsakat din sinnesstämning, men vissa dagar är man bara låg. Inget kan ändra på det. Ibland är det bra också kan jag tycka, eftersom man då uppskattar de fina sakerna och stunderna i livet på ett helt annat sätt. Hoppas jag inte trampat dig på tårna med mitt inlägg. Meningen var att bidra med mina tankar... Kram, Jennie

2009-01-18 @ 17:24:42
URL: http://melkersmamma.blogspot.com
Postat av: Måsbarnet

Carro: Vad skönt för dig att skoltiden snart är över :) ...men inte det minsta kul att du är sjuker. Men jag vet att du kommer klara inlämningen galant ändå!



Krya på dig raring.



Jennie: Du har verkligen inte trampat mig på tårna. Kramis!

2009-01-18 @ 17:38:26
URL: http://withlovefrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback