Helg IGEN

2009-01-05 19:09:44 Helg
» Kommentarer(2) «


Idag har jag & snutte åkt skridskor på isen som finns utanför hans skola. Snusse var med i barnvagnen och skrattade gott när vi sladdade med honom. Det var kul så länge solen var framme men sedan blev det galet kallt.

Nu är grabbarnas farmor och farfar här. Har nyss haft fika, det blev glass och belgisk choklad.

Måndag idag, men eftersom det är röd dag imorn känns det som helg igen. Blir ju helt knas i huvudet av alla ledighetsdagar.

Kärlek/ Måsbarnet

Kommentarer
Postat av: carro

du är amazing på html vet du det? eller, du är amazing överhuvudtaget. men..hade inte ens sett entrypages etc. innan..och det tog mig ett bra tag att hitta det. jag scrollade i texten och letade mig blind. så, tack så mkt. nu är "arrow" borta överallt :)

2009-01-05 @ 22:05:06
URL: http://arrow.blogg.se/
Postat av: Måsbarnet

Carro: Söt du e!!

2009-01-05 @ 22:12:24
URL: http://withlovefrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback