Albins dopdag

2009-01-10 21:43:00 Albins dop
» Kommentarer(1) «


Detta skrev jag sent igår kväll, men blev så trött att jag inte orkade hitta på en rubrik och publicera det:

"Min hjärna fungerar inte så bra just nu. Mina ögon går i kors av trötthet och jag är sååå nervös inför dopet imorn. Så löjligt av mig, men jag blir alltid så här inför sådant som jag tycker är viktigt och som jag så gärna vill ska bli lyckat.

♥ Natti"

Dopet blev toppenbra! Många av våra nära och kära var samlade och kalaset efteråt var så himla mysigt. Jag är med andra ord väldigt nöjd med dagen som jag alltid kommer minnas. Ska skriva om det i Albins bok så att han kan läsa om det när han blir stor. Hoppas verkligen att min pappa var flitig med kameran för jag & N har inte tagit ett enda foto på hela dagen.

Hoppas att ni också har haft en finfin lördag!

Kramar från Måsbarnet

Trackback