Fredagen som känns som måndag

2009-01-02 13:50:51 Vardagsbabbel
» Kommentarer(3) «


Efter alla högtidsdagar känns allt uppochner. Idag jobbar älsk så på sätt och vis känns det som måndag... men tro det eller ej, det är fredag och ännu en helg knackar på dörren.

Satt uppe igår kväll och grejade med bloggens stilmallar och koder, där av förändringen på sidan. Kändes så trist att ha mallen från blogg.se. Kommer nog fortsätta greja med layouten så bloggens utseende kommer att vara under uppdatering ett tag fram över. Inser antagligen tilll sist att jag inte fixar att få den så som jag vill ha den och anlitar någon expert istället ; )

Måsbarnet


Kommentarer
Postat av: carro

mycket snyggt.

lite lärde vi oss av ann..eller det kanske inte var hon som körde html :) haha...men måste påstå att jag inte minns mycket.

men kul är det att fixa och trixa :)

2009-01-02 @ 13:56:44
URL: http://arrow.blogg.se/
Postat av: carro

mycket snyggt.

lite lärde vi oss av ann..eller det kanske inte var hon som körde html :) haha...men måste påstå att jag inte minns mycket.

men kul är det att fixa och trixa :)

2009-01-02 @ 13:57:12
URL: http://arrow.blogg.se/
Postat av: Måsbarnet

Carro: Haha, tack vännen!

2009-01-02 @ 14:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback