Sol = glädje

2009-02-22 11:54:13 Vardagsbabbel
» Kommentarer(3) «


Sunkigt blaskigt och grått vinterväder gör mig så himla trött och trist. Därför var det så galet skönt i förrgår när solen strålade över vår ö. Kom ut ganska sent, men nu är det ju ljust långt in på sena eftermiddagen så jag och älsk hade solen som sällskap hela långa promenaden. Tog vägarna och smågatorna ner mot sjön. Kollade på fina hus, inspirerades av vackra trädgårdar och såg en och annan drömtomt. Charmades framförallt av de äldre villorna som egentligen inte är ett dugg lyxiga i sig, men som ligger på tomter som sträcker sig ner till vattnet där egna privata bryggor tar vid, och där av är riktiga pärlor.

Så mysigt att gå hand i hand med den man älskar mest i världen, och bygga drömmar och komponera ihop framtidsplaner tillsammans. Jag blev helt upprymd av solskenet och var gladare än jag varit på länge.




Albin var också på finfint humör


Såg en hackspett


"Drömkusten"

  



Jag & min fina snusse.

 
Sol, snö och närhet till vattnet. Underbart.

 
 


Vi två för alltid.


Albin gömde sig under mössan.


Efter promenaden, som isade om kinderna trots solskenet, var det gott att komma hem till värmen.




Det är sådana dagar som gör livet till det finaste som finns.



/ Måsbarnet









Kommentarer
Postat av: Sara

det ser jättemysigt ut =)



vi har också promenerat idag!

2009-02-22 @ 19:34:11
URL: http://sarasrum.blogg.se/
Postat av: Anna

Men HUUUUUUR söt är inte Albin då!!! Åå så go! =) Kram från Anna!

2009-02-23 @ 08:07:40
Postat av: Måsbarnet

Anna: Hihi, ja visst e han bedårande. Stor kram!

2009-02-23 @ 09:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback