Min bebis är snart ingen bebis längre

2009-02-17 18:32:18 Underbara barn
» Kommentarer(1) «


Åh jag är så stolt just nu. Albin har satt sig upp själv för andra gången i sitt liv. Redan vid fyra månaders ålder kunde han sitta upp ganska stadigt och häromdagen sa N att hade sett honom sätta sig upp själv. Trodde inte riktigt på honom, men nu har jag sett det med egna ögon. P ropade nyss att jag skulle komma upp till hans rum och se något häftigt. Och där satt Albin på snuttes golv och kollade upp mot soffan på brorsan som spelar tv-spel. Jösses vad det går undan.

Dagarna är mycket mer intensiva nu. Så fort man släpper ner lillen på golvet så är han på väg mot något längre bort, oftast något som han inte får röra vid. Hans nya favoritställe är vägguttagen i köket. Så det gäller att följa honom som en hök. Men nu är han som sagt i sin brorsas rum och härjar runt. Vet att P håller ett öga på honom, men självklart har jag sett till så att inga smågrejer ligger på golvet. Har även lagt stora kuddar över sladdar och annat som P har under sitt skrivbord.

Kul att se att man har ett friskt barn som lär sig nya saker. Samtidigt är det sorgligt att tiden rusar förbi med sådan fart. Vill ju altid ha min bebis kvar.
 
Dags för middag. Idag blir det pasta med bacon ; ) Enkelt men gott.


Kommentarer
Postat av: Sara

vilken duktig kille =)

2009-02-17 @ 22:32:20
URL: http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback