Så firade vi

2009-02-15 17:38:59 Kärlek
» Kommentarer(2) «




Gjorde inget speciellt igår på alla hjärtans dag, men blev glatt överraskad när älsk kom hem med blommor till mig efter jobbet. Kortet längst till vänster fick han av mig för ett par veckor sedan, det i mitten fick jag av honom igår och det längst till höger är från min mormor. Trots att alla hjärtans dag är en väldigt uppmärksammad dag tycker jag det är kul att visa andra lite extra uppskattning, jag skickade därför några sms och mms till några av våra vänner.



På kvällen hade jag och min kärlek en stund för oss själva, eftersom P var hos sin mormor och Albin sov. Vi firade vår kärlek med en smaskig nachosmiddag och ett par glas vin.

Måsbarnet

Kommentarer
Postat av: Sara

mmm va gott det ser ut =) jag skickade också lite alla hjärtans dag sms igår =)

2009-02-15 @ 17:49:50
URL: http://sarasrum.blogg.se/
Postat av: Jennie

Vad mysigt! Här var huset fyllt med kärlek också... OK att det är en högkommersiell helg, men ibland kan det faktiskt behövas en sådan för att tänka lite extra på varandra. Tycker jag iaf.

Kram, Jennie

2009-02-15 @ 20:47:23
URL: http://melkersmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback