Tillbakablickar

2009-02-25 22:21:51 Vardagsbabbel
» Kommentarer(2) «


Har besökt min gamla blogg och läst några av inläggen som jag skrev år 2007. Upptäckte att de första månaderna av min blogg har försvunnit... Vet ni vad det beror på? Försvinner inlägg efter ett visst antal månader? Så synd att jag inte hann spara mina inlägg. De är ju en del av mig. En del av mitt liv. Bloggen är ju en form av dagbok.

Hittade bland annat detta inlägg som jag gillar extra mycket eftersom det innehåller en av mina favoritbilder,
nämligen den här:


P och N på Bohus-Malmön 2005.

Se så liten snutte är... Det är sådana foton som får en att haja till och inse att tiden har sprungit förbi en.

♥ Fastnade även för detta inlägg som handlar om min saknad efter P, då han är hos sin mamma. Kan tydligt minnas den smärtan jag kände just den gången. Vid den tiden hände det ofta att jag grät när han skulle vara hemifrån i några dagar. Och nästan varje gång han var ifrån oss kände jag så här.

Detta är så typiskt mig. Det representerar verkligen hur jag känner just nu, när snön är halvsmält utanför huset och det inte är någon ordentlig årstid ute - utan snarare något mittemellan vinter och vår. Känner alltid så vid den här tiden på året, och allra helst när det var cirka ett år sedan jag var utomlands sist.

Fina foton.

♥ Och en text skriven av mig den 17 oktober 2007 (som bemöttes med väldigt kloka kommentarer). Ibland behöver man skriva av sig lite av sin frustration och ilska.

Natti natti.

Måsbarnet

Kommentarer
Postat av: Sara

vad konstigt att det försvunnit. jag har inte heller sparat något. har ju skrivit över 2000 inlägg på gamla bloggen så vet inte riktigt hur jag ska spara det! förslag?

2009-02-26 @ 10:47:05
URL: http://sarasrum.blogg.se/
Postat av: Inger

Mina första inlägg finns kvar på Aftonbladet Blogg, ända sedan april 2007.

2009-02-26 @ 21:26:50
URL: http://blogg.aftonbladet.se/13829/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback