Roligaste kvällen på länge

2009-02-08 21:46:35 Helg
» Kommentarer(2) «


Hade det så underbart kul igår. Passade på att ta mig iväg på festen som jag var bjuden på och det är verkligen inget jag ångrar. Var nervöst att gå dit eftersom jag bara känner de som hade festen, men alla som var där var öppna och trevliga så det var lätt att smälta in. Tack Becca och Åke för en himla lyckad fest med god mat och dryck ; )

När klockan började närma sig midnatt tog vi bussen in till stan och dansade oss genom resten av aftonen.

Idag har jag dock mått som jag förtjänar... och tyvärr värre än så. Febern är tillbaka så nu sitter jag här med tre filtar över mig och huttrar trots att min kropp är varm. N verkar också vara på väg att få denna hemska influensa (eller vad det nu är).

Bara att gå och lägga sig och hoppas på att febern ger sig av inom kort.


Kommentarer
Postat av: Sara

usch stackare, inte igen!! Hoppas verkligen det är bättre imorn!

2009-02-08 @ 23:27:44
URL: http://sarasrum.blogg.se/
Postat av: Becca

hej gumman! det va så himla kul att du kom:-)!!! jag ska ärligt säga att jag inte vet om jag hade varit lika modig som du;-). jag hade åxå superkul å de va mkt tack vare dej åxå.. vilken danskväll vi hade:-):-). å sen till de tråkiga..:-(. fy vilken osis att du är sjuk nu igen... buuu för alla baciller. typiskt att du ska få de igen. hoppas du blir frisk snart! när ni piggnat till kanske vi kan ta en fika här hemma hos oss? kramar till er

2009-02-09 @ 11:54:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback