Alla samlade

2009-02-18 15:24:42 Vardagsbabbel
» Kommentarer(2) «


Det blev sen frukost för mig och älsk. Albin passade på att luncha under tiden och sedan "hoppade" vi alla tre ner i badkaret. Plaskade och skrattade tillsammans en lång stund. Så härligt att kunna umgås med N även på vardagarna. Kommer kännas konstigt att sova ensam i natt men man vänjer sig nog snabbt vid hans skiftjobb.

Nu har grabbarna, A, P och N, egentid uppe i snuttes rum. Hör att Wii-spelet är påslaget och att Albin underhåller dem med att busa runt på golvet. Jag får en så härlig känsla inom mig när jag har hela min familj samlad under ett tak.

På fredag är det sista skoldagen för P innan sportlovet går av stapeln. Det ska vi fira med en dag i Leklandet på lördag! Resten av lovet ska snutte vara hos sin mamma. Gott för honom att få tid tillsammans med henne. Det händer ju tyvärr inte särskilt ofta.

Hoppas er onsdag är minst lika bra som min,

♥ / Måsbarnet

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åå vad mysigt ni har det!!!!! Blir så himla avundsjuk! Hoppas verkligen att jag kommer få en lika fin familj som du! Ni är min lilla familjeförebild! Hihi! Massa kramar från andra Anna!

2009-02-18 @ 22:02:47
Postat av: Måsbarnet

Anna: Du är allt för söt du gumman! Du behöver inte vara avundsjuk, du har ju all tid i världen på dig kära du. Lev loppan medan du kan!!



Du är en underbar människa och du kommer få en underbar familj i framtiden. Älskar dig! Stor kram

2009-02-18 @ 22:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback