Måsbarnets julafton

2009-12-25 16:18:37 Vardagsbabbel
» Kommentarer(1) «




Jag hade en supergo julafton. Fram till cirka fyra på eftermiddagen var jag, älsk och Albin hemma och bara njöt av lugn och ro. På kvällen var vi hemma hos min mormor och hade en väldigt trevlig kväll tillsammans. En av de bästa jularna jag varit med om, kanske till och med den bästa. Saknade dock snutte som är hos sin mamma nu över jul. Men vi pratade med honom i telen flera gånger igår :)


Tre generationer. Fr vänster min mamma, min mormor och lilla jag.


Albin blev görglad när tomten kom. Kanske såg han tillochmed mamma kyssa tomten? ;)

Hoppas ni också är nöjda med gårdagen och att ni får en fortsatt härlig jul.

Kommentarer
Postat av: Sara

Låter som en härlig dag!



Jag kysste också tomten....fast utan skägg =)

2009-12-25 @ 17:33:32
URL: http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback