Dagen efter sprutan

2009-12-02 21:31:29 Vardagsbabbel
» Kommentarer(0) «


Igår tog jag vaccinet mot Den nya influensan (i folkmun Svininfluensan). Jag som är rädd för sprutor blev positivt överraskad av att det knappt kändes. Idag kom dock smällen. Helt mör i hela kroppen och ont som bara den i armen. Och nu på kvällen har jag känt mig så trött och har fått en molande värk i ryggslutet. Blev tack och lov mycket bättre efter att jag tog en Ipren.

Idag startade jag dagen med att ta med Albin till bvc för vägning och mätning. Lillplutten. Fina propotioner men lite liten kanske. Vikt: 9,580 kg Längd: 77 cm Huvudomfång: 46 cm. Jag har ju heller aldrig varit någon jätte precis och N är inte speciellt lång.

Efter bvc-besöket var vi på öppna förskolan en stund. Mysigt att vara där. Det var så länge sen sist.

Under eftermiddagen har snussisen varit på dagis och jag jobbat hemifrån. Nu under kvällen har vi varit på utvecklingssamtal för P i skolan, jag har även gjort lite ringjobb.

Imorn blir det en ledig dag tillsammans med barnen. P är ledig eftersom skolan har studiedag och därför tog jag även ledigt för Albin så att vi kan umgås. Ska göra några småärenden, bland annat en sväng till min bästa killkompis arbetsplats. En stunds jobbande på kvällen blir det också.

Nu ska jag komma i säng innan tio. Lyx!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback