Big Day för min bonus!

2009-08-17 07:53:22 Underbara barn
» Kommentarer(2) «



P laddar med en banan.

Idag börjar min bonusson P mellanstadiet. Åren flyger verkligen förbi. Minns så väl när han var en liten femåring som ropade mamma efter mig och var inne i en period då bara jag fick hjälpa honom med olika saker.

Nu är han snart lika lång som mig och vi kan redan använda samma storlek på tröjor. Dröjer heller inte länge förrens han är uppe i min skostorlek 36 och rätt som det är har vi en tonåring här hemma.

Lycka till idag i skolan finaste vännen min! ♥


Igår skyndade jag mig fram med kameran när jag såg detta gulliga!
En go syskonpuss!

Kommentarer
Postat av: Inger

Vilken gullig puss! Riktig syskonkärlek. Min "stora" börjar nollan på onsdag och har redan börjat på fritids. Åren går...



Tack för rar kommentar tidigare i sommar (på inlägg om att bli mamma efter år av barnlängtan.)

2009-08-17 @ 09:47:56
URL: http://blogg.aftonbladet.se/13829/
Postat av: carro

ha det så bra i värmen!!

2009-08-17 @ 20:00:23
URL: http://arrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback