Påskäggstips!!

2009-04-09 18:31:49 Vardagsbabbel
» Kommentarer(0) «


Vill du göra någon glad med godis på påsk men vill skippa det traditionella påskägget?

Ett tips är att fylla en äggkartong med Kinderägg. Choklad och små saker i ett + en annorlunda förpackning. Äggkartongen som jag har piffat till är till min goa bonusson, och här är resultatet. (Vet att det är dagisvarning på målningen men jag hoppas Snutte blir glad ändå.)

 



Förutom Kinderägg ha jag också lagt i en biobiljett eftersom han så gärna vill se filmen om Kenny Starfighter. Håller tummarna för att hans mamma håller sitt löfte om att han ska få se den med dem nu i helgen.



 




Jag har packat ner kartongen i hans väska som han har med på tåget nu. Hoppas han hittar den ikväll när han kommer fram. När vi lämnade honom på stationen förut (han åker med sin storasyster) gav han oss massor av slängpussar genom fönstret och sprang sedan till dörren en sista gång innan avfärd och ropade: "Jag finns med er vart jag än är". Snuttisen.

Måsbarnet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback