Hockey, nachos och kvällspromenix

2009-04-05 18:34:58 Helg
» Kommentarer(3) «


Imorse mådde jag som jag förtjänade. Hade en superkul kväll igår som avslutades med hamburgertallrik hemma hos Anna.

Idag fyller min mamma år så under eftermiddagen har vi varit där en stund och grattat med blommor och en liten present. Ska fira henne bättre under påskhelgen.

Nu har jag och familjen ätit nachos och sett på ishockeymatchen mellan FBK och HV71. Så gött att Färjestad vann.

Dags för en kvällspromenix.

Vad har ni gjort i helgen?

Måsbarnet

Kommentarer
Postat av: carro

trevligt det låter :) jag jobbade i fredags och idag.men igår var jag ledig. dagen spenderades i solen på balkongen, på promenad runt på outforskade ställen av gbg, muffinsbak, grekrestaurant med två kompisar, promenad (igen) o jag hade det allmänt gött. o nu är det vecka igen..dock en kort sådan 'härligt' :)

2009-04-05 @ 19:47:00
URL: http://arrow.blogg.se/
Postat av: Inger

Hänger inte alls med i hockeyn. Vad står det i matcher? Här har vi planterat sommarblommor igår. Pojkarna var på barnkalas och jag planterade om ett par krukväxter och skar ner den ena rejält. I går fixade vi med bilen som ska besiktigas idag och fikade på Café. Annars har vi tagit det mycket lugnt.

2009-04-06 @ 12:22:09
URL: http://blogg.aftonbladet.se/13829/
Postat av: Måsbarnet

Carro: Låter som du har haft det riktigt mysigt. Förstår att du njuter nu när Gbg lever upp så i solskenet.



Inger: 2-1 i matcher till FBK. Heja, heja! Jag skulle också vilja vara trädgårdspysslig. Det blir ju så fint när man anstränger sig lite. Kram!

2009-04-06 @ 22:32:57
URL: http://withlovefrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback