Frostig morgon

2009-04-07 07:44:51 Vardagsbabbel
» Kommentarer(4) «


Kallt ute nu på morgonkvisten, men det ser ut att bli en lika fin dag som igår.

Mina planer för dagen är att ringa på en annons, planera för hur vi vill piffa upp vår lilla trädgård, köpa påskfjädrar (om det finns några. I helgen verkade de vara slut i affären) och fika med en bloggvän i stan.

Och just det ja. Har anmält mig till en kurs, om styrelsearbete, som är ikväll. Eftersom jag är marknadsansvarig i dykarklubben, vilket innebär att jag ingår i styrelsen, kan det vara bra att samla på sig lite extra kunskap om sådant där. Har tidigare varit sekreterare i flera år så jag vet hur det funkar i just våran klubb, men det kan ändå vara intressant att höra om hur det ska gå till ; )

Tisdagskärlek

/Måsbarnet

Kommentarer
Postat av: Dorothéa -Nybliven tvillingmamma till Noah & Jolie.

Tck för din kommenatar =)

Ja vi trivs jätte bra i huset.

Verkligen.



Hoppas du haft en kanon kväll. Kram

2009-04-07 @ 21:01:57
URL: http://theans.blogg.se/
Postat av: Karin

Läste någonstans att flera affärer valt att inte ha påskfjädrar för att dom kan komma från fåglar som plockats levande!

2009-04-09 @ 15:59:13
Postat av: Måsbarnet

Hörde också om det där så i år skippar vi fjädrarna.

2009-04-09 @ 18:13:55
URL: http://withlovefrom.blogg.se/
Postat av: Måsbarnet

Karin: Hittade någar gamla från förra året som blir återanvända!

2009-04-09 @ 18:15:58
URL: http://withlovefrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback