Äntligen!

2009-04-29 22:23:58 Vardagsbabbel
» Kommentarer(3) «


Äntligen tillbaka i bloggvärlden.

Vår dator har krånglat under längre tid och förra veckan gick det inte ens att få igång den. Så det här är andra gången på över en vecka som jag sitter vid en dator. Första gången var för ett par timmar sedan hemma hos en kompis (det var då jag skrev förra inlägget).


Världens tur har vi som har fått hjälp av Beccas sambo, som är IT-tekniker, med vår dator. Antagligen är det ett "medfött" standardfel i datorn som har orsakat haveriet, så nu håller jag alla tummar och tår för att vi kan reklamera den (reklamationsrätt 3 år.)

Inte nog med att Beccas familj har varit så snälla och undersökt vår dator, de har även lånat ut en till oss - det är med andra ord deras förtjänst att jag kan blogga igen! Tusen tusen tack. Lovar att rå om den och blogga varsamt ; )

Har hunnit med en himla massa sedan datorn la av. Har bland annat varit på picnic med Anna och lilla Sara, haft Becca och lilla Nova på besök och blivit tokstolt över att Albin kan stå själv i några sekunder. När Nova var här och visade upp att hon kan stå studerade han hennes konster noggrant. Och tre dagar där efter kunde han själv stå, men inte i närheten av lika stabilt.

Ett par dagar efter det var vi hos mina föräldrar och hämtade gåvagnen som jag hade för 23 år sedan. Gissa om mormor och morfar blev stolta när Snusse genast började traska framåt längs gatan, med gåvagnen framför sig och ett busigt leende på läpparna.

Förutom de vanliga vardagsbestyren har jag även jobbat alla dagar sedan förra måndagen. Idag slutförde jag mitt uppdrag men förhoppningsvis blir det några fler timmar nästa månad.

Trevlig Valborg & mycket kärlek/ Måsbarnet

Kommentarer
Postat av: carro

välkommen tillbaka. jag har saknat dig.

jag har verkligen fastnat med att testa nya grejer på bloggdesignen. himlans svårt att slita sig. :)



sicken duktig liten pojk du har.

kram på dig

2009-04-29 @ 22:58:42
URL: http://arrow.blogg.se/
Postat av: Jennie

Vad skoj att du är tillbaka! Har varit tomt att inte se vad som händer er ;) Vi får höras till veckan! Kram

2009-04-30 @ 08:52:19
URL: http://melkersmamma.blogspot.com
Postat av: Karin

Ler varmt

2009-05-04 @ 11:31:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback