Hand- och fotavtryck + shoppingrunda

2008-11-24 23:02:10 Vardagsbabbel
» Kommentarer(0) «


Jepp, idag har jag varit med min snusse på Öppna förskolan och förevigat hans söta händer och fossingar. Det blev en fin gipstavla att ha som minne. Var mysigt att träffa de andra mammorna och bebisarna. Kul att se hur snabbt de växer våra små liv, händer ju massor bara på en vecka.

Förutom detta så har jag jobbat med tidningen och under kvällen har hela familjen varit iväg till IKEA och några andra butiker. En matstol och en overall till Albin, samt en grymt snygg skjorta och ett par stiliga kostymbyxor till P följde med oss hem.

Nu hoppas jag på en hel natts sömn...

Drömma går ju.

Kärlek/ Måsbarnet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback