Piggelin

2008-12-30 12:09:20 Underbara barn
» Kommentarer(1) «


Nu är sovmorgnarnas tid förbi. Albin har hittat nya sovtider som innebär att han somnar mellan sju och åtta på kvällen, och sedan är en riktig piggelin vid åttatiden på morgonen. Toppentider om det inte vore så att han vaknar typ sju gånger varje natt och vill bli ammad. När han är piggelin på morgonen känner jag mig överkörd av en ångvält. Slut i hela kroppen. Törstig och helt utan energi. Mitt lilla hjärta bokstavligen suger ur mig kraften.

Ger honom smakportioner av gröt på kvällarna, så förhoppningsvis äter han snart så pass mycket att han kan hålla sig mätt längre tid på nätterna.

Nyårsafton imorn. Ingen större ångest än så länge i alla fall. Men som vanligt kan jag bara inte låta bli att tänka på alla år som flaxat förbi. Kommer nog aldrig känna mig riktigt vuxen. Fortfarande mammas och pappas lilla flicka.

Måsbarnet


Kommentarer
Postat av: Karin

Kan det vara en tillväxtperiod tro? Busa så med mamma, lille gossen.

Hoppas det snart "bättrar sig"!

Önskar dig ett riktigt Gott Nytt År vännen!

Kram

2008-12-30 @ 19:55:14
URL: http://blogg.aftonbladet.se/19602/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback