God morgon världen

2008-12-20 11:07:05 Vardagsbabbel
» Kommentarer(0) «


Idag är vi oslagbara. Det här blir en tipptopp lördag. Det känner jag i hela kroppen. Natten har däremot varit hård. Lillskrutt har lagt sig till med ovanan att vakna massor av gånger varje natt, och för att han ska kunna somna om verkar det vara ett måste för honom att jag ammar honom. Så egentligen är jag väldigt trött. Tur att humöret är glatt.

Strax blir det grötfrukost. Risgrynsgröt med socker och kanel, en klick smör i mitten och helst av allt grädde runt omkring. Kanske inte det nyttigaste som finns, men himla gott må ni tro. Värt att tillägga kanske är att jag äter detta året om (inte varje dag, men i alla fall några gånger i månaden), så dagens val av frukost beror alltså inte på att julen är på ingång.

Funderar på att åka till Örebro flygplats och överraska mina föräldrar som kommer hem från Gran Canaria idag. Skulle vara kul att kolla i butiker där också.

Måsbarnet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback