Att sluta amma... Ett kapitel för sig.

2013-01-24 23:27:51 Sagas första år
» Kommentarer(0) «


Försöker att sluta med amningen och det gör SÅ fasligt hemskt bedrövligt ont. Har mått illa och varit frusen nästan hela dagen. Brösten är sprängfyllda efter första dygnet i Sagas liv utan amning.

Tog tag i det på riktigt igår och det blev en jobbig inledning på natten, då Saga var otröstlig under lång tid. N har gjort i ordning en tillfällig säng i hennes rum, så att jag ska kunna få sova ut och det inte ska vara lika lättvindigt med amningen. Jag hamnade dock där inne en stund i natt, men vi klarade hela natten utan att amma. Heja oss!

Men som sagt, idag har det känts mindre bra rent fysiskt för mig. Saga har dock ätit mat bättre än nånsin, så det ger mig extra pepp att härda ut...

Tack gode att det finns pump!

Önska oss lycka till nu inför natten. Nu längtar jag efter att mjölken ska sina och vi börjar vänja oss mer vid mysiga vällingstunder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback