Nybäddat, städat och lite nya dekorationer

2013-02-18 20:27:29 Hemma hos mig
» Kommentarer(1) «


Idag har både jag och mannen känt oss bra men är ännu inte fit for fight för att träffa folk. Vi lovar att vänta minst 48 timmar efter sista magsjukesymtomet, detta är nämligen inget vi önskar att någon av er andra behöver vara med om...

Så vad har vi då hittat på "inburade" i vår egen villa?

Äntligen, äntligen, äntligen har jag fått med älsklingen på några inredningsideer som jag har haft länge. Bland annat har vi fått upp en tavellist i Sagas rum, perfekt för de underbara bokstäverna som hon fick i doppresent från Isa med familj <3

Igår satte älsk upp lampan över middagsbordet. Den har legat och väntat i några månader men nu är den alltså till sist på sin rätta plats ;)

Städat, tvättat och bytt sängkläder har vi också hunnit med. Så skönt att bara kunna ta det lugnt nu på kvällen och njuta av nystädat.


Kommentarer
Postat av: Sara - Mamma till Max o nyfödda Ebba

Så fint! skulle vilja se mer bilder från ert hem =)!

2013-02-18 @ 22:33:43
URL: http://sarasrum.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback