Den ständiga längtan efter värme. Om två månader - dags att flytta ut på balkongen?

2013-02-19 13:16:27 Vardagsbabbel
» Kommentarer(0) «


Sommarmänniska som jag är så längtar jag alltid bort och till sol å värme.
 
Ofta känns det faktiskt som att jag är född i fel kropp."Misstolka mig rätt här" ;) På utsidan är jag fräknig, ljushyad och blond. (Okej, blond känner jag mig faktiskt helhjärtat på riktigt.) Men inombords är jag mer en sydeuropé, sydamerikan eller något annat exotiskt. Haha. Gärna från något land som är spansktalande, med hett temperament, med yviga rörelser, där man viftar med både händer och armar när man pratar och där man kramas och pussas hej vilt.
 
Ja, där blev det en liten utsvävning. Det jag skulle komma fram till var detta, tänk att om cirka två månader så kan det vara så här i Sverige: http://withlovefrom.blogg.se/2011/april/nu-flyttar-vi-ut.html !!
 
Hur underbart är inte det.
 
Sommar, sommar, sommar...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback