Tomhet. Sorgen och förtvivlan bara växer.

2013-08-09 09:53:07 Känslor
» Kommentarer(1) «


Finns inga ord som kan beskriva känslorna. Känslorna som just nu vilar över Skoghall/Hammarö/Forshaga/Värmland.

Just nu vill vi alla bara vakna upp ur denna mardröm och få veta att allt detta aldrig hänt på riktigt.

Sorg över någon som blivit mördad. Första gången jag känner just den känslan såhär nära.

Det är vidrigt. Trots att jag aldrig kände Jens så känns allt fruktansvärt smärtsamt. I flera dagar har man nu vridit sig ut och in för att hitta svaren. Svaren på hur någon kan göra någon annan människa något sådant här ont.

Ja, för innerst inne fanns den där pockande känslan om att Jens liv redan var slut. Att allt letande borde fokusera på hans pojkvän och bil, då Jens antagligen var svårare att hitta.

Innerst inne hade jag redan gjort mig själv förberedd på beskedet. Men inte en tanke på att det hemska skulle ha skett just här. Här på våran hemort.

Chock. Våran ö är i chock. Speciellt bland alla i min ålder. I 25-30årsåldern.

Att en ibland oss har blivit en ängel. Alldeles för tidigt. På helt fel sätt.

Varmaste tankar till er som stod honom nära.


Kommentarer
Postat av: Anna

Ingen människa ska behöva lämna denna jord pga en annan människas dårskap och idioti! Fruktansvärt är vad det är, ingen människa är värd ett sådant öde! Många varma kramar till er och er ort som nu är i chock<3

2013-08-09 @ 11:23:36
URL: http://jagochpyret.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback