Sjukt trött

2013-04-24 21:39:11 Vardagsbabbel
» Kommentarer(0) «


Har testat linser i en dag och känner mig helt slut. Har något medfött synfel som jag inte har vetat om men märkt av mer och mer på senaste åren. Blir så himla lätt trött av att köra bil långa raksträckor, då man fäster blicken långt fram. Har även blivit lite jobbigt att vara på föreläsningar där man sitter långt ifrån scenen.

Synfelet är så pass litet att man lätt kan klara sig genom hela livet utan glasögon eller linser, men jag vill ändå gärna testa på om det blir bättre.

Funderar dock på om linserna inte är helt rätt för mig, har sett lite dimmigt hela dagen och tyckte faktiskt att jag blev tröttare vid dagens bilkörning. Åkte på ett kundbesök ca 4 mil bort och på hemvägen fick jag kämpa för att hålla ögonen öppna.

Får bli ett samtal till optikern imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback