Tonåring i huset

2012-09-27 10:27:00 Bonussonen
» Kommentarer(1) «


Den 2 september fyllde min goa bonusson 13 år!!

Fantastiskt.

Nu har vi känt varandra i ca 7 år. För mig är han mitt första barn. Inte bara en bonus.

Jag var 19 år när jag och hans pappa träffades, och förutom kärlek vid första ögonkastet med N så blev jag också otroligt fäst vid P redan från början. Det kändes självklart att ta emot och besvara hans längtan efter trygghet.

P har bott hos oss sedan det året han fyllde sju och innan dess hade vi honom varannan vecka (förutom i ett par månader då hans mamma flyttade några mil bort med honom).

Nu träffar han sin mamma max var tredje vecka. Sorgligt, men så är det och det har vi fått lära oss att leva med. Att det faktiskt finns föräldrar som inte prioriterar att ha sina barn nära.

Jag kan inte tänka mig ett liv utan P. Det vore som att förlora ett barn.

Hipp hipp hurra för stora killen som nu går på högstadiet!


Kommentarer
Postat av: Johanna Wilmers mamma

Hej Anna
Japp vi bor i Bohuslän, vi bor i Uddevalla men jag är från Lysekil, så Bohusmalmön har man ju varit på några gånger. Super mysigt! Kram

2012-09-27 @ 15:16:26
URL: http://www.minsonwilmer.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback