Imorgon

2012-11-10 22:40:05 Blandat om Albin
» Kommentarer(1) «


Imorgon är en annan dag.

Ja... Denna dagen var ju bra. Not.

Min fyraårige son har inte bara gjort nummer 1 i byxorna lekandes kurragömma i sin garderob. ...Nej, han har idag också lyckats med att göra nummer 2 i sin säng mitt på ljusa dan och sedan gjort ett litet "fint" konstverk av detta på sitt golv samt gömt det under en stickad filt och ett gosedjur.

Jamenvisst. Varför inte.

Inte nog med det, haft ner ett glas i golvet och lite annat smått och gott har han också hunnit med.

Såååå fräsch dag. Som en fredagen den 13 i kvadrat. Fast det är lördag.

Kan verkligen inte förstå varför, men min matlust har inte varit på topp idag...

Som sagt, imorgon är en annan dag.


Kommentarer
Postat av: Jennie

Ja, vad är det med 4-åringarna..? Melker har helt plötsligt börjat kissa utanför toalettstolen. Det är ofta plaskblött :( Dessutom sker "olyckorna" med nr 1 ibland flera gånger om dagen. Än så länge har han inte gjort några konstverk med nr 2, men man vet ju aldrig när det kan tänkas dyka upp ;) Frustrerande när man vet att han faktiskt KAN hålla sig OCH pricka toalettvattnet!

Kram

Svar: Haha, ja jag vet inte alls vad som har tagit åt Albin. Inte likt honom. Många gånger som det blir lite kiss i byxorna nu innan han hinner till toan, och så har han inte haft tidigare heller.
Kram
Måsbarnet

2012-11-11 @ 23:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback