Ett kapitel att lägga bakom sig

2012-11-09 08:38:31 Sagas blåsljud på hjärtat
» Kommentarer(2) «


Så skönt att vända blad och få en nystart i Sagas bebisliv. Tack alla ni som var inne och läste igår.

Bloggen blir många gånger eftersatt, men vissa gånger känns det så bra att kunna skriva av sig. På något märkligt sätt rinner lite av det jobbiga man bär på av en. Ett stort exempel på det var i början av våren då jag delade med mig av detta:

http://withlovefrom.blogg.se/2012/march/ett-litet-hal-i-ett-litet-hjarta.html

I det inlägget kan ni se bakgrunden till läkarbesöket som vi var på igår. Kanske kan det vara till stöd för någon annan som också snuvas på det där skimmerrosa molnet under de allra första dygnen med sitt barn. Jag skulle själv ha kunnat vara lugnare inombords om jag hade hört något liknande från någon annan. Att hörseltestet inte godkänns ÄR oftast tecken på att fosterfett är kvar i hörselgången. Det försvinner efter några dagar. Att den första läkarundersökningen på BB, upptäcker blåsljud på bebisens hjärta är oftast inget som påverkar barnets liv.

Just nu sitter jag med min lilla trollunge i knät och snosar på hennes lilla frisyr ;) HUR gott kan en bebis dofta??! Finns ju ingen bättre doft.


Kommentarer
Postat av: Sara - Mamma till Max & bebis i magen

Så skönt att det redan vuxit bort. Förstår att det känns som ett nytt kapitel nu. kram till er ♥

2012-11-09 @ 12:01:49
URL: http://sarasrum.blogg.se
Postat av: Anna

Ja det är väldigt skönt. Trodde inte att det skulle gå så fort. <3 Kram

2012-11-11 @ 17:40:34
URL: http://withlovefrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback