Maj is the shit

2012-05-25 19:47:01 Vardagsbabbel
» Kommentarer(0) «


Maj månad är verkligen grejen. Har ju blivit sommarvärme i slutet av maj flera år i rad nu. På mors dag för två år sedan var det liknande väder som nu. Minns att vi hade poolen fylld med både vatten och folk ;) Härligt!

Idag har jag och min älskade familj varit iväg och handlat blommor till utomhuskrukorna. Direkt vi kom hem planterade jag i de stora krukorna som vi har vid ingången till huset. I morgon eller kanske ikväll så tar jag tag i planteringen uppe på balkongen, där vi har två krukor och en blomlåda.

Barnen har sprungit i vattenspridaren och hoppat studsmatta hela eftermiddagen. Saga låg i sitt gym ute i skuggan och sprattlade. Sedan tog vi och beställde pizza och kebab.

Nu ska jag ta mig en power walk till affären.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback