Lat dag

2012-03-17 18:51:25 Vardagsbabbel
» Kommentarer(1) «


Kryper i hela mig efter en riktigt lat dag. Ingen vettigt gjort, vilket säkert många andra skulle tycka är en skön dag. Jag är så himla dålig på att inte göra något. Kl är 18.47 och jag har precis gjort mig i ordning för att få lite rätsida på denna lördag.

Dusch, smink och tighta kläder gör mig sååå mycket piggare! :) Tycker att mjukiskläder och osminkat ansikte gör att man känner sig hängig och trött.

Nu är jag på banan och ska ha en go kväll. Snart dags att skjutsa hem en av bonussonens kompisar och sedan blir det en komedi tillsammans med älsk. (ja, risken finns att mjukisbrallorna åker på igen ;)


Kommentarer
Postat av: Ika

Sv: Tack så mycket! ♥

Men det var litet det med!

Nu har jag uppdaterat bloggen :) kommer bli bättre uppdatering så småningom.



Fin blogg du har förresten! :]

2012-03-18 @ 09:28:21
URL: http://emelieeriika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback