Kan inte annat...

2012-03-08 23:10:13 Kärlek
» Kommentarer(1) «


...än att älska mitt liv just nu.

Tror faktiskt inte att jag har mått såhär bra i hjärtat någon gång tidigare i mitt liv.

Minns ju knappt när jag hade ångest senast och hur det kändes. Ändå har ångest många gånger varit en stor del av mitt liv.

Den stress som jag har i mitt liv nu, med tre barn i familjen, är STRESSIG men på ett bra sätt - alltså ingen genomgående negativ stress utan mer som en stress som jag vill och kan stå ut med.

Läggdags. Bredvid mig ligger världens vackraste lilla bebis. Mys.

Kärlek till er <3


Kommentarer
Postat av: Nikita mamma till Albin & Meja

ja har lindex strumpbyxor, inte fix utan dom vanliga i 50/56 och dom är inte så jättelånga tkr jag.. dem är bra i stretchen så dem drar ihop sig bra =)

2012-03-09 @ 10:17:38
URL: http://nikital.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback