En kärleksfull dag

2012-03-10 22:32:00 Högtider
» Kommentarer(0) «


Är jättenöjd med dagen. Startade den med att ta med mig minstingarna för att köpa räkmackor och en blomma som frukostöverraskning till min pappa.

Åkte hem till mina föräldrar som yrvaket öppnade dörren när vi ringde på. De blev jätteglada och lika överraskade som jag hoppades på.

Efter ett par timmar hemma hos dem gjorde vi oss i ordning för en eftermiddag utomhus i det ljuvliga vårvädret. Hämtade N och P och mötte upp mamma, pappa och min mormor inne i M-skogen. Grillade korv, lekte i lekparken och kollade på bondgårdsdjuren.

Allt har varit så glatt och avslappnat hela dagen lång. Skönt som bara den.

Nu har jag och bonussonen myst framför melodifestivalen och det börjar bli dags för att ta sig en närmare titt på kudden ;) Jag är dötrött.

Natti natti alla goa

Trackback