17.9 grader i skuggan

2012-03-22 15:56:00 Sagas första år
» Kommentarer(0) «


Oj, vilken tidig vår! Jag klagar verkligen inte. Tycker att denna vintern har varit helt perfekt med några få veckors snö, inte alls många "skrapa-bilrutorna-dagar" och massa sol och nästan inget blask alls. Hösten var ju faktiskt också bra. Skönt.

Idag är det 17.9 grader här utanför vårt hus. Ljuvligt. De stora barnen inkl. kompis till P är ute i trädgården och själv har jag bänkat mig på balkongen.

Har haft min morfar, alltså barnens gammelmorfar, och hans fru Ingela här i ett par timmar. De beundrade Saga och tog en fika med oss. Känns så kul att jag har fått en närmare relation till morfar nu de senaste åren. Träffades knappt aldrig när jag var barn.

Nu står detta fina blomsterarrangemang på balkongbordet. Fick även vårfräscha kläder till lillan och godis till grabbarna.

Trackback