Sommarlov

2012-06-17 23:54:00 Blandat om Albin
» Kommentarer(0) «


Äntligen sommarlov för min fina goa bonusson. Avslutningen i parken i fredags var jättefin, trots halvkasst väder. Till hösten börjar P högstadiet. Herregud!

Helgen har varit uppbokad för bytet av bräfodringen på baksidan av huset. N och våra grannar, som vi delar detta parhus med, har slitit både igår och idag med att såga till brädorna och spika upp dem. De hann även med sista omgången med färg som skulle på. Guldklimpar!!

Själv har jag slitit halvt ihjäl mig med riktigt TRÅKIGT hemmafruarbete ;) Fy katten vad dammigt det var här hemma. Och stora högar med tvätt och disk. Allt har hopat sig denna veckan när vi har varit ute och målat.

Nu laddar jag ny energi med en skål godis och några minuters "bara-vara-tid" i soffan.

Ser fram emot en ljuvlig sommar. Hoppas värmen kommer snart! :)

Ps. Har ju förresten även varit på min morfars 80-årskalas. Barnen badade som galningar i poolen. Superhärlig kväll.

Bilder från de senaste dagarna:

Trackback