Vaggan på plats

2012-01-03 19:57:09 Hemma hos mig
» Kommentarer(3) «


Har haft en riktigt mysig dag med barnen. Vi har hunnit med en massa under vår tur till stan. Bland annat besök på MVC hos min underbara barnmorska Solveig (som jag även hade under graviditeten med Albin och som var barnmorskan på BB som tog emot Albin när han föddes). Båda barnen fick lyssna på bebisens hjärtslag.

Ryggen och högerbenet har krånglat ännu mer idag. Antagligen ischiasnerven som kommit i kläm nu i slutet av graviditeten.

Nu myser jag i soffan med Albin, medan älskling gör i ordning väggarna i bebisrummet.

Och bredvid vår säng står vaggan klar.

:)

 


Kommentarer
Postat av: Sara - Mamma till Max 3 år

Mysigt!



tack för komplimangerna ang. nyårsmiddagen. allt blev väldigt gott och jag var faktiskt lite stolt efteråt för jag lagade allt själv från grunden =)!



Sov så gott och hoppas du slipper ha ont! kram

2012-01-03 @ 22:57:27
URL: http://sarasrum.blogg.se/
Postat av: Anna

Sara: Det ska du absolut bara stolt över :) tack, kram

2012-01-04 @ 21:12:59
Postat av: Anna

*vara

2012-01-04 @ 21:14:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback