Mamma- & sondag

2012-01-23 19:22:07 Hemma hos mig
» Kommentarer(4) «


Har haft en mysig dag tillsammans med min son Albin.

Vi tog oss en tur till IKEA och blev kvar där i närmare fyra timmar. Tog det megalugnt och strosade runt helt på Albins villkor. Han stannade såklart vid varje lekstation och tog en lååång lekpaus inne på barnavdelningen.

Åt lunch och tog ännu en lekpaus på restaurangens lilla lekplats.

Jag har varit kolugn hela dagen, inte känt någon stress alls och det var en ny upplevelse ;) Resultatet är att min treåring har varit snäll och go hela dagen lång. Han har nog känt att jag har ägnat mig helhjärtat åt honom, trots att vi var på just IKEA.

Lite shopping blev det också. Kunde inte motstå denna bedårande matstol som passar perfekt till Albin, som sedan ganska länge tillbaka har slutat med barnmatstolen och tycker att det är lite för högt upp till bordet på våra vanliga stolar. Vi har tänkt köpa en tripptrapp men denna fina för 499 kr känns ännu bättre nu när Albin ändå redan är 3,5 år. Den grå dynan finns också på IKEA.


Kommentarer
Postat av: Hanna - En sån där mammabloggare ♥

jättefin barnstol! en sån skulle vi oxå behövt... =)

2012-01-23 @ 21:04:03
URL: http://hannaofsweden.se
Postat av: Karolina, gravid i v. 35 ♥

Hej!

Svar på din fråga ang järn. Det räcker inte med tabletter för min del - samt att jag har en tarmsjukdom då jag helst inte ska äta järntabletter.

Jag behöver otroligt mycket järn så jag var tvungen att börja med järndropp - det är inte jättevanligt.

Kram

2012-01-24 @ 08:03:25
URL: http://lillamys.blogg.se/
Postat av: Sara - Mamma till Max 3 år

En sån barnstol har min svärföräldrar till Max och hans jämnåriga kusin. De är jättefina! Hade också köpt en sån om vi inte hade fått en tripp trapp stol av en före detta kollega till mig =)

2012-01-24 @ 10:44:59
URL: http://sarasrum.blogg.se/
Postat av: Anna

Hanna: Ja den kändes helt perfekt. Hoppas nu bara att Albin vill sitta på den varje dag ;)



Karolina: Tack för dig svar, stor kram



Sara: Tripp trapp är nog snäppet bättre. Kramis

2012-01-24 @ 20:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback