Bebisrummet klart

2012-01-10 22:57:36 Hemma hos mig
» Kommentarer(4) «



INNAN - när Albin hade detta rum som sitt


UNDER FÖRÄNDRING - när älskling jobbade med att sätta upp panel


EFTER -
Idag blev bebisrummet klart












Jag är SÅ NÖJD! Tack bästa älskling.

Detta rum kommer inte användas särskilt mycket nu i år men det känns ändå kul att ha det färdigt. Till att börja med räknar jag med att ha pyret inne hos oss på nätterna. Om det känns rätt så kommer jag försöka vänja lill♥n med att sova i sitt rum på dagarna när vi är hemma. Men misstänker att vagnens liggdel och vaggan som vi har sedan tidigare kommer vara dem mest användbara sovplatserna. Ett täcke på golvet blir väl också populärt ;) Det vet jag att Albin ofta sov på.

Kommentarer
Postat av: Emma

Så fint det blev:) Himla mysigt! Lill*n kommer stormtrivas. Kommer med en gissning, tror ni kommer få en liten flicka! kram

2012-01-11 @ 15:16:28
Postat av: Carro

bebis kommer att älska detta rum. o bebis kunde inte valt en bättre familj att komma till. kram på dig vännen. ta hand om dig nu..inte långt kvar. väntar med spänning :)

2012-01-11 @ 20:49:59
URL: http://arrow.blogg.se/
Postat av: Sara - Mamma till Max 3 år

Å så mysigt det blev =)!

2012-01-11 @ 21:58:36
URL: http://sarasrum.blogg.se/
Postat av: Anna

Emma, Carro och Sara: Tack för era kmmentarer :) Hoppas ni mår bra. Kramis

2012-01-13 @ 16:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback