Lyckat första fredagsmys

2012-02-04 12:17:11 Sagas första år
» Kommentarer(0) «


Förra fredagskvällen spenderade jag och älskling på BB, tillsammans med vår alldeles nyfödda dotter.

Igår var första fredagskvällen här hemma, och den spenderade vi tillsammans med vännerna Jessie & Johan.

Vilka kontraster. Jag kan inte fatta att Saga redan är en vecka stor.

Vill fånga upp tiden och stoppa ner den i en burk, som jag kan öppna när jag vill för att kunna uppleva detta igen och igen och igen... <3

Jag njuter fullt ut av att ha en bebis i familjen. Hon är helt underbar. Allt känns mycket enklare den här gången - jag känner mig mycket starkare som förälder och trygg i hur den här första bebistiden fungerar.

Albin och Philip är hittills riktigt goa som storebröder. Kul när de intresserar sig för Saga och vill vara med och hjälpa till vid blöjbyten och påklädning. Hela denna veckan har Philip skyndat sig hem efter skolan och på kvällarna har har trånat efter att få ha lillan i sin famn.

Vi har förresten världens timing med min sambos skiftledighet. Om vi har räknat rätt så är han ledig nästan hela februari. Så skönt att vara tillsammans hela familjen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback