Älskade barn

2012-02-08 22:27:00 Blandat om Albin
» Kommentarer(3) «


Ikväll blöder mitt hjärta av kärlek. Har varit en jobbig kväll med bråk här hemma.

Underbara godingen Albin har sparkat på mig medan jag ammade Saga. Jobbigt när han blir svartsjuk. Vill ta honom i min famn och krama honom länge länge länge. Hans sparkande utlöste ett mindre krig här hemma, då finaste storebrorsan P försökte försvara mig och lillan.

Nu sover Albin men dessvärre sa jag aldrig ordentligt gonatt till honom. Jag hjälpte P med läxorna och innan jag hann bli klar hade min sambo redan fått Albin att somna. Åååh, nu längtar jag SÅ efter mitt älskade lilla 3-åriga hjärta som alltid kommer att vara mitt ögonljus även nu när jag har en till liten människa att älska.

Hoppas att vi slipper sådana här bråk i fortsättningen och att alla tre barnen känner sig älskade <3

 

Trackback