Uppe med tuppen

2012-04-09 08:05:00 Blandat om Albin
» Kommentarer(0) «


Albin har en dum ovana och vakna vid sjutiden varje dag. Vi har varit väldigt bortskämda med att han har kunnat sova till minst nio på helgerna tidigare.

Nu ligger vi kvar i sängen och ser på Bolibompa. Mysigt.

Igår kväll bröt helvetet lös. Albin spydde flera gånger på rad så att vi nästan badade i spyer innan jag hann få in honom i duschen. All mat från middagen kom upp. Sedan har han mått bra och sovit hela natten och än sålänge (peppar peppar ta i trä...) har inget mer hänt. Så antagligen var det någon form av matförgiftning.

Typiskt att något sådant händer nu när jag ska vara ensam med barnen... Så snälla ni håll tummarna för oss att inte någon mer av oss blir sjuk. Min mardröm är att jag får magsjuka och blir så dålig som jag har blivit tidigare år. Då kan jag varken ta hand om barnen eller mig själv.

Regn här idag. Får se vad dagen har att erbjuda.

Trackback