Stor dag i morgon

2012-04-26 22:33:54 Saga fyller månader & år
» Kommentarer(1) «


Svisssssch så har ytterligare en månad passerat. I morgon blir Saga 3 månader.

Ååh, jag vill bevara varje sekund. Spara alla känslor i en burk och öppna locket lite lite lite grann ibland för att få tillbaka dessa ögonblick, dessa stunder, dessa underbara dagar med vår bebis.

Mitt uppe i allt det ljuvliga så finns det en sorg i mitt hjärta över att jag bara är 26 år och redan är "inne" på den sista bebisomgången. Jag är så otroligt barnkär. Det finns verkligen inget bättre än barn. Och att vara mamma är en riktig gåva.


Kommentarer
Postat av: Nikita - mamma till Albin&Meja

Ja håller med dig , det är livets finaste gåva!

2012-04-27 @ 15:06:33
URL: http://nikital.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback