♥ Looking forward to

2012-04-02 20:00:19 Resor
» Kommentarer(0) «


Alldeles alldeles alldeles förlänge sen vi sågs, mitt kära Bohus-Malmön.

Tror det var i juli som vi senast var i stugan på västkusten, så länge har jag nog aldrig tidigare varit utan Malmön. Men nu till påsk siktar jag och småbarnen på att komma iväg och det ska bli så skönt. Hade såklart varit ännu bättre om vi kunde komma iväg hela familjen, men P ska fira påsk hos sin mormor och N ska jobba och ha jour hela helgen.

Jag, Albin och Saga åker med mina föräldrar och är där över helgen med dem, och stannar sedan kvar resten av nästa vecka. Och i slutet av påsklovet så kommer även N och P ner till oss ♥

Något annat som vi har att se fram emot är en långhelg i Astrid Lindgrens värld i början av maj. Ska bli underbart kul. Då är vi tre barnfamiljer + mina föräldrar som åker. Myspys. De senaste två åren har vi haft kanonväder, så det hoppas vi såklart på även i år.

Tips och varning till alla barnfamiljer - Man blir väldigt lätt beroende av Astrid Lindgrens värld.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback