Gravidbilder

2011-10-10 16:55:40 Saga i magen
» Kommentarer(0) «



Är lite småarg på Blogg.se´s app som aldrig funkar. Blev överlycklig när jag hörde att den ÄNTLIGEN kommit ut. Men väldigt besviken nu efter att ha testat många ggr utan framgång. Det blir inget inlägg publicerat så nu sitter jag här på det "gammalmodiga" viset och uppdaterar via datorn.

Bjuder på ett par bilder från senaste veckorna. Är nu i vecka 26 och det känns underbart. Jag längtar mer och mer nu, men vill ändå på något sätt att tiden ska stanna så att jag kan njuta ännu längre av denna graviditet och av att än sålänge "bara" vara förälder till A och P. Är fullt medveten om att dte kommer bli en STOR förändring att vara trebarnsmamma.

image description

image description



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback